VOORTGANG FOTOPROJECT IN DE PIJP

pietbraalgedichtfoto

14februaribijeenkomstfotoproject-1Veertien ouderen in de leeftijd van 50 tot 100 zijn gestart met hun leven te fotograferen. De een fotografeert met analoge camera, de ander met de moderne I-Pad of I-Phone. De meesten met een digitale camera. De foto’s zijn divers en geven een persoonlijke kijk op de Pijp en hun leven. Op 14 februari 2015 vond de eerste bijeenkomst plaats bij YoYo in de Pijp en hebben met elkaar de foto’s bewonderd.

De ouderen worden persoonlijk begeleid door Caro Bonink en twee studenten van de FotoAcademie Amsterdam: Harm van de Poel en Marius Zimmerman. De komende maanden gaan de ouderen door met het fotograferen van hun leven.

Amsterdam. 14 februari 2015. Stichting Karel. Foto:(c)ingriddegroot'15

Wij danken alvast: Henk Schouten, Mevrouw Bronsdijk, Piet Braal, Loesje Koord, Alwina Kroese, Joor Weserman, Hannah Brink, Mayke Vullings en Mevrouw Vijzelman voor hun prachtige foto’s.┬áHennie de Vries, Jan van Doorenmolen, Annie en Annie en Miep Wagner starten in maart.