Fotografie cursussen

Stichting Karel geeft fotografie cursussen aan 60 plussers op diverse locaties. Iedereen is welkom (ook als je ietsje jonger bent) en er kan met alle soorten camera’s gewerkt worden. Het is ook mogelijk om een camera voor een kleine prijs te huren tijdens de cursus. De volgende cursussen worden dit jaar gegeven:

FRANSE KIEK IN DE DORDOGNE

Heerlijk in de zon vertoeven, fotograferen en samen eten.

Het was heerlijk in de Dordogne. Een mooie fotogroep met zes gedreven fotografen.

Op facebook alvast een korte impressie. Binnenkort een uitgebreider verslag.

CURSUSSEN IN DE AMSTERDAMSE PIJP

CURSUSSEN VOOR EVEAN

In Amsterdam Noord en Zuidoostbeemster wordt geeft Stichting Karel vanaf oktober fotografiecursussen voor beginners. Kijk op de website van Evean voor alle gegevens.

Ervaringen cursisten

Herbert: ‘Ik heb zeer genoten van de laatste les, hoeveel je ons leert door je altijd positieve commentaar op onze foto’s, hoe je van zo’n laatste les een feestje maakt, van je gulheid en warmte en hoe onze groep in zo’n korte tijd een groep werd en hoeveel plezier we hebben’.

Gabrielle: ‘Ik heb weer genoten van je lessen en ik doe graag weer mee volgend jaar!’

Jessy: ‘Ik vond het heel bijzonder dat je zo serieus met de opdrachten aan de gang ging en dat er daardoor hele mooie foto’s uit zijn gekomen’.

Rob: ‘Geef je je foto(‘s) in een veilige groep prijs aan anderen die met hetzelfde bezig zijn en die vertellen wat ze zien, dan leer je wat je hebt gemaakt.  Je blikt door andere ogen terug en ja, daar leer je van.  En ieder op zijn eigen niveau. Dat is wat er gebeurt als je bij Caro een cursus doet’.

Anna: ‘Weer een mooie, leuke cursus van Caro gekregen! Dit keer portretfotografie. Fijne leerzame lessen met aardige medecursisten. Ik ben nieuwsgierig naar de volgende serie die in februari van start gaat’.

Kijk hier naar de prachtige zelfportretten van deze cursisten!

Docenten Stichting Karel
Caro Bonink: fotograaf, projectleider Stichting Karel en fotografiedocent     www.photocarobonink.nl
Ingrid de Groot: fotograaf en fotografiedocent                                                   www.ingriddegrootfotografie.nl
Peter Elenbaas: gastdocent Portretfotografie                                                      www.elenbaasvisuals.nl