Fotografie cursussen

Stichting Karel geeft fotografie cursussen aan 55 plussers op diverse locaties. Iedereen is welkom en er kan met alle soorten camera’s gewerkt worden. Het is ook mogelijk om een camera voor een kleine prijs te huren tijdens de cursus. De volgende cursus worden vanaf januari 2018 in de Pijp in Amsterdam gegeven:

Schermafbeelding 2017-12-08 om 13.13.21

Stichting Karel geeft ook fotografie cursussen voor zorginstelling Evean. Klik op de cursussen voor meer info:

- Amsterdam Noord: Basiscursus fotografie en fotografie en ons leven
- Zaandam: Basiscursus fotografie en fotografie en ons leven
- Landsmeer: Basiscursus fotografie en fotografie en ons leven

‘Fotografeer je oma/opa’. Een leuke workshop om samen te doen! Klik hier voor meer informatie.

den haag, 2017, tong tong fair 2017, foto serge ligtenberg

Ervaringen cursisten:

workshop

Herbert: ‘Ik heb zeer genoten van de laatste les, hoeveel je ons leert door je altijd positieve commentaar op onze foto’s, hoe je van zo’n laatste les een feestje maakt, van je gulheid en warmte en hoe onze groep in zo’n korte tijd een groep werd en hoeveel plezier we hebben’.

workshop

Gabrielle: ‘Ik heb weer genoten van je lessen en ik doe graag weer mee volgend jaar!’

Jessy: ‘Ik vond het heel bijzonder dat je zo serieus met de opdrachten aan de gang ging en dat er daardoor hele mooie foto’s uit zijn gekomen’.

ExpositieStichtingKarelcursisten-5

Rob: ‘Geef je je foto(‘s) in een veilige groep prijs aan anderen die met hetzelfde bezig zijn en die vertellen wat ze zien, dan leer je wat je hebt gemaakt.  Je blikt door andere ogen terug en ja, daar leer je van.  En ieder op zijn eigen niveau. Dat is wat er gebeurt als je bij Caro een cursus doet’.

ExpositieStichtingKarelcursisten-4Anna: ‘Weer een mooie, leuke cursus van Caro gekregen! Dit keer portretfotografie. Fijne leerzame lessen met aardige medecursisten. Ik ben nieuwsgierig naar de volgende serie die in februari van start gaat’.

Kijk hier naar de prachtige zelfportretten van deze cursisten!

Docenten Stichting Karel
Caro Bonink: fotograaf, projectleider Stichting Karel en fotografiedocent     www.photocarobonink.nl
Ingrid de Groot: fotograaf en fotografiedocent                                                   www.ingriddegrootfotografie.nl
Peter Elenbaas: gastdocent Portretfotografie                                                      www.elenbaasvisuals.nl